Kaloriguru -bisnesidea.
Terveelliset elämäntavat lisäävät jatkuvasti suosiotaan.
Uskoisin, että monelle enemmän tai vähemmän terveysintoilijalle kynnys mennä random ravintolaan arkisyömään on se, että et oikein ”tiedä mitä syöt” -kaloreiden valossa.
itse oon alkanut ajattelemaan kalorihommia vähän vastaavasti kuin rahan budjetointia.
Et voi tuhlata enempää kuin sinulla on – kaloribujetointi – se oli sit mun lanseerama termi 🙂
Tätä vaikeuttaa huomattavasti se, että arki-ulkona-ruokailu on todella vaikeaa. Voit vain arvailla, että mitä annoksesi siältää, ja mitä se tekee budjetillesi.
Kaloriguru yritysidean pointti on se, että voit tarjota ravintoloille palveluna heidän annostensa mikrojen ja makrojen laskemisen.
Ravintoloilla harvoin tälläiseen on energiaa tai kiinnostusta, mutta kun tarjoaisit sen helppona palveluna heille. Toki on varmasti ravintoloita jotka eivät kaloripommi syystä näitä haluaisi julkaista. Tässäkin voisit tarjota konsultaatioapua, että miten annoksista saisi terveellisemmän, mutta silti lähelle alkuperäistä vastaavalla elämyksellä.
Tämä yritysidea toki vaatii asiantuntemusta ja että oikeasti tiedät mistä puhut ja että osaat laskea annoksen kalorit. Toisaalta sitten, mieti asiakaskuntaasi – Kuinka paljon ravintoloita on, kuinka paljon annoksia uusitaan.
Sit ei muuta kuin kaloreita laskemaan 🙂